Millennium Member
Veníteme a truvá, stó' a Bellavista...tengo na bella casa bene esposta:doje logge, tre balcune, tre feneste,na tavula 'e mangiá pe' vinte poste...Veníteme a truvá stó' a Bellavista.Vuje purtate duje spaghette,quacche poco d'antipasto,seje galline, tre caprette,na canesta cu 'e pullaste...Nu bicchiere 'e vino buononun mm''avit''a fá mancá...ch'io ve canto na canzoneca ve faccio cunzulá!...Veníteme a truvá stó' tanto tristesurtanto ll'aria bona nun mm'abbasta...Io voglio stá cu 'amice sempe 'nfesta...(nun ve scurdate 'a cesta cu 'e pullaste...)Veníteme a truvá stó' a Bellavista...Vuje purtate un po' di pesce:treglie, spigole e aragoste...e si po' nun ve rincresce,frutta, strega, birre e paste...Se vi capita un prosciuttomme ll'avit''a fá vedé...ricurdateve 'o paccottochino 'e zuccaro e cafè...Veníteme a truvá stó' a Bellavista,io tengo appena diece figlie e basta...só' piezz''e core ma só' troppo 'nziste...nu regaluccio a testa che ve costa?Venítele a truvá a sti cammurriste...Vuje purtate duje bracciale,tre rilorge, e tre catene...n'automobile a Pascale,nu curredo a Filumena...E pe' fá na cosa meglio,na pelliccia pure a me...nu brillante per mia mogliedi carati trentatré...Finale:Ricurdateve 'e spaghettecon il poco di antipasto,'e ggalline, 'e tre caprette,'a canesta cu 'e pullaste;e 'o barile 'e vino buononun mm''avit''a fá mancá...ch'io ve canto na canzoneca ve faccio cunzulá!...
Non ho paura della cattiveria dei malvagi,ma del silenzio degli onesti (Martin Luther King)Mai mettersi a discutere con uno stupido,prima ti porta al suo livello,poi ti batte per esperienza... (lo diceva sempre la mia nonna)
Semper ego auditor tantum?
Fresca fresca'O sentite stu calore?Mamma bella...sto squaglianno!Nun capisco comme fannocerti ggente a cammená...Io pe' me passo 'a jurnatadint'a ll'acqua 'e Margellina...Mm'alzo a 'e ssette d''a matinapecché mm'aggi''a renfriscá...Fresca fresca,sola sola,na perzona se cunzola...Cu sti vveste ca só' asciute,si guadagna la salute...Che piacere!Che godere!...Com'è bello a respirarel'aria dorge del mio mare!...Dint''a casa mm'aggio misoventitré ventilatore...Si Mimí vene a fá 'ammore,io lle dico: "Lassa stá,Bellu mio, comme te vènecu stu caldo ch'è n'inferno?!...ne parlammo 'int'a ll'inverno...Nun mme voglio riscaldá!"Fresca fresca,......................Nella stanza da dormire,mm'aggio miso doje ghiacciere!Quann'è 'a sera, che piacere!comm'è bello a ghí a cuscé...Come pranzo? Tutti i giorni:quattro fette di spumone,na granita di limone,nu gelato e nu frappè...Fresca fresca,......................